donderdag 22 april 2010

Haai een Quest




Sinds januari zijn we met de straat al bezig met de voorbereidingen van het dorpsfeest. Onze straat moet worden omgetoverd tot een kanaal. Er is een vuurtoren gemaakt. Echt een magnefiek geval rode en witte tonnen zijn aan elkaar gelast en de toren heeft een werkend licht en radar die rond draaien.  In de straat komt verder een jachthaven. De straat is afgesloten met een sluis. En natuurlijk ontbreekt het elfsteden bruggetje niet.

In de optocht gaat de hele straat verkleed als vis. Hoe je als vis verkleed moet gaan? Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik had wel een ander idee. Na vele ontwerpen zijn we vanavond aan het plakken gegaan.

De tape is makkelijk te verwijderen en de Quest heb ik eerst in de was gezet. Het moet tot Koninginnedag blijven zitten. Ik heb al even een rondje door de straat gemaakt en ik kan niet wachten om morgen naar het werk te fietsen. Ik ben al de schrik van het fietspad maar of nu beter wordt?




3 opmerkingen: